Η ενέργεια αφορά στην υλοποίηση στοχευμένων προγραμμάτων συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης σε εξειδικευμένες πράσινες και γαλάζιες δεξιότητες. Η συνολική διάρκεια των θεματικών σεμιναρίων επαγγελματικής κατάρτισης είναι 300 ώρες Θεωρητικής Κατάρτισης και 100 ώρες Πρακτικής Άσκησης μέσω (on the job training ή/και case studies).

300 ώρες θεωρητική εκπαίδευση

100  ώρες Πρακτική άσκηση μέσω (on the job training ή/και case studies)

Τίτλος Προγράμματος

Θεματικές ενότητες

Στέλεχος εφοδιαστικής - Στέλεχος αποθήκης - Στέλεχος διαμεταφορών

Logistics-Προγραμματισμός καθημερινών παραλαβών

Διασφάλιση παραλαβής εισροών και ορθής τοποθέτησης στην αποθήκη

Προγραμματισμός των καθημερινών εκροών της αποθήκης

Εποπτεία της διαδικασίας επιστροφής αγαθών

Απογραφή

Παροχή υπηρεσιών αποθήκευσης από τρίτους

Customer service

Αξιοποίηση του χώρου και του χρόνου

Εποπτεία της τακτοποίησης και καθαριότητας του χώρου

Συστήματα διασφάλισης ποιότητας

Ναυτιλιακή Διοίκηση και Οργάνωση

Διοίκηση ναυτιλιακών επιχειρήσεων

Ναυτιλιακή χρηματοοικονομική - Shipping Finance

Maritime strategy & policy

Διαχείριση παράκτιων ζωνών

Εισαγωγή στη Ναυτιλιακή Λογιστική

Ship Efficiency

Στέλεχος Διοίκησης και Οικονομίας στον Τουριστικό Τομέα

Οργάνωση και Λειτουργία Τουριστικού Γραφείου

Υπηρεσίες που μπορούν να καταναλωθούν από Μεμονωμένους μόνο Ταξιδιώτες (Individuals) ή Οργανωμένες Ομάδες Ταξιδιωτών (Groups).

Δημιουργία Πακέτων Διακοπών (Package Tours//Holidays).

Υπηρεσίες και πληροφορίες που αφορούν ταξίδια στο Εσωτερικό (Εσωτερικός & Εισερχόμενος / Incoming Τουρισμός).

Υπηρεσίες και πληροφορίες που αφορούν Ταξίδια στο Εξωτερικό (Outgoing Τουρισμός).

Υπηρεσίες και πληροφορίες για Ταξίδια Αναψυχής (Leisure Travel).

Υπηρεσίες και πληροφορίες για Επαγγελματικά Ταξίδια (Business Travel)

Υπηρεσίες και πληροφορίες για τη Διοργάνωση Συνεδρίων (Conference)

Υπηρεσίες και πληροφορίες για Tαξίδια Κινήτρων (Incentive Travel)

Αντιπροσώπευση και Προώθηση Τουριστικών Υπηρεσιών

Διοίκηση μονάδων εστίασης

Η οργάνωση της μονάδας επισιτισμού

Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων

Οργάνωση και διαχείριση εκδηλώσεων επισιτισμού

Στέλεχος Εξυπηρέτησης Πελατών και Ανάδειξης Τουριστικής Εμπειρίας

Αποτελεσματική Διαχείριση παραπόνων

Συναισθηματική νοημοσύνη

Ομαδική & Διατμηματική εργασία

Διαχείριση γενεών & διαφορετικότητας

Πολιτισμοί και ιδιαιτερότητες

Ο τόπος μας- Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα προορισμού

Ο ρόλος της τεχνολογίας στην εμπειρία του επισκέπτη

Υπάλληλος Τουριστικού Γραφείου

Χρήση Συστημάτων Κρατήσεων Ξενοδοχείων

Συστήματα Κρατήσεων Έκδοσης Εισιτηρίων

Διεξαγωγή Πωλήσεων

Διεργασίες και Διαδικασίες με άλλους Συμβαλλόμενους του Τουριστικού Κλάδου

Γνώση Ναυτιλιακού Εισιτηρίου και Κράτηση Ενοικίασης Αυτοκινήτου

Διακρίσεις και Λειτουργίες Τουριστικών Γραφείων

Barista

Τι είναι ο καφές βοτανολογικά

Ποιες είναι οι ποικιλίες που επικρατούν στο εμπόριο

Τι είναι το χαρμάνι και ποιες είναι οι βασικές μέθοδοι παρασκευής

Γεύση καφέ, μεταβολές και παράμετροι

Παρασκευή ζεστού και κρύου αφρογάλατος - Αντιμετώπιση και εκτέλεση πραγματικής παραγγελίας

Παραλλαγές του espresso (espresso bar) και τάσεις της αγοράς

Λειτουργίες μηχανής Espresso

Ρύθμιση του μύλου άλεσης

Παρασκευή Ελληνικού καφέ, τσαγιού και σοκολάτας

Διαχείριση παραγγελίας

Ψηφιακό Marketing στον Τουρισμό

Ανάλυση τουριστικών προϊόντων

SWOT, Ανάλυση εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος

Βιώσιμα επιχειρηματικά μοντέλα για ενημερωτικές ιστοσελίδες

Έρευνα αγοράς

Ψηφιακό ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Διαχείριση Περιεχομένου

Πλάνο μάρκετινγκ, προβολή, τιμολόγηση, υπηρεσίες, διανομή, διαδικασίες

Στόχος & στρατηγική επικοινωνίας μέσα από social media

Τρόποι αύξησης των followers στα social media

Τακτικό πλάνο επικοινωνίας μέσα από social media

Στέλεχος ανάπτυξης Οινοτουρισμού

Γενικά στοιχεία Αμπελουργίας - Οίνου

Βασικές γνώσεις Τουρισμού

Έννοιες Οινικού τουρισμού – Οινοτουρισμού

Οι Δρόμοι του Κρασιού

Βασικές έννοιες και διαδικασίες Marketing οινοτουριστικού προϊόντος

Νέες Τεχνολογίες και Οινοτουρισμός

 

 

Footer Image